Optimizarea Flotei de Stivuitoare - Stabilirea unui nou standard în gestionarea flotei de stivuitoare

Managementul flotei

STILL neXXt fleet

Stabilirea unui standard în gestionarea flotei

STILL neXXt fleet este cel mai inovator și mai puternic portal web de optimizare a flotelor de stivuitoare industriale.

Sistemul stabilește noi standarde în ceea ce privește accesibilitatea, disponibilitatea, transparenţa, simplitatea utilizării și mijloacelor de vizualizare.

STILL neXXt fleet cumulează toate informaţiile relevante pentru utilizator într-un singur instrument. Acesta este scopul combinării diferitelor tipuri de date. STILL neXXt fleet adună laolaltă toate datele pentru o analiză rapidă și optimizare.

Logarea la STILL neXXt fleet

Aici găsiți linkul către pagina de logare la portalul STILL neXXt fleet, unde vă puteți conecta cu datele de utilizator.


LOGARE

STILL neXXt fleet dintr-o privire

    • Privire de ansamblu asupra tuturor datelor relevante despre flotă și utilaje într-o singură aplicaţie
    • Vizualizare clară
    • Acces online de pe orice dispozitiv
    • Datele sunt combinate în siguranţă pe serverele STILL
    • Configurare individuală cu 9 aplicaţii
    • Notificări - fie ca mesaje de sistem sau ca mesaje prin e-mail - anunţă automat dacă sunt depășite anumite valori sau termene limită

    Prezentare generală a modulului: componentele instrumentului STILL neXXt fleet

    STILL neXXt fleet constă din 9 aplicații diferite.

    • Prezentare generală clară și transparență ridicată asupra flotei de stivuitoare
    • Informații de bază utile despre fiecare stivuitor puse la dispoziție rapid
    • Acces direct la documente importante legate de stivuitoare

    Păstrarea prezentării generale în sistemul dvs. de gestionare a flotei:

    Prezentarea generală a flotei este o prezentare clară a întregii flote. Stivuitoarele individuale pot fi afișate pe site-urile lor individuale. De asemenea, pot fi stocate informații specifice stivuitorului. Aceste informații pot fi editate și mărite de utilizator.

    • Transparență completă a costurilor pentru servicii și finanțare
    • Alertă automată la depășirea limitelor de cost stabilite
    • Elaborarea transferului de date în Excel pentru instrumentele de raportare brevetate

    Rezumatul tuturor aplicațiilor:

    Aplicația oferă o prezentare detaliată a tuturor documentelor de facturare legate de flotă, de ex. costuri de întreținere și reparații, inspecție de siguranță și asigurare. Aplicația permite compararea mai multor stivuitoare în diferite locații. Comparațiile și documentele de facturare respective pot fi importate în Excel sau descărcate.

    • Rezumat vizual al tuturor datelor de întreținere și inspecție într-o singură aplicație
    • Documentarea întreținerii și inspecțiilor
    • Notificare automată a următoarelor date de întreținere și inspecție

    Prezentare generală și FEM/inspecție privind siguranța pe scurt:

    Cu ajutorul aplicației, utilizatorii au o imagine de ansamblu asupra tuturor datelor de inspecție viitoare ale flotei de stivuitoare. Cu patru săptămâni înainte de o dată scadentă pentru întreținere sau inspecții de siguranță, sistemul trimite automat un mesaj. În caz de date de inspecție restante, pe ecran este afișat un mesaj de alertă.

    • Evaluarea precisă a utilizării echipamentului
    • Identificarea ușoară și rapidă a economiilor potențiale
    • Notificare automată dacă utilizarea scade sub limitele definite

    Rezumatul utilizării echipamentului:

    Aplicația colectează datele stocate în caseta GSM de pe echipament. Analizele de utilizare a echipamentului pot fi efectuate pe baza timpilor de înregistrare, conducere, ridicare și coborâre. Este posibilă o comparație între utilizarea echipamentelor în diferite continente/țări sau locații. Echipamentele din cadrul flotei pot fi, de asemenea, comparate între ele.

    • Generarea automată de indicatori cheie de performanță (KPIs) pentru a evalua costurile și performanța
    • Identificarea potențialelor prin compararea KPI-urilor în mai multe locații cu perioade definite individual
    • Compilație analitică a datelor privind utilizarea și costurile

    Rezumatul indicatorilor cheie de performanță (KPI):

    Aplicația acoperă indicatorii KPI predefiniți, care sunt calculați automat cu datele colectate. Raportarea indicatorilor KPI este determinată de sursele de date (aplicații abonate). KPI-urile colectate pot fi utilizate cu ușurință pentru a crea diagrame sau alte afișaje vizuale despre gestionarea flotei. Este posibilă defalcarea detaliată a KPI-urilor pe echipament, precum și compararea KPI după locație, timp sau alți parametri comparativi.

    • Prezentare actualizată a orelor de funcționare pentru fiecare echipament, inclusiv istoricul echipamentului
    • Identificarea timpurie a echipamentelor cu niveluri ridicate de utilizare pentru a evita timpii de nefuncționare din cauza defecțiunilor provocate de uzură
    • Alertă automată, dacă sunt depășite limitele orelor de lucru convenite

    Prezentarea orelor de funcționare a flotei:

    Aplicația afișează toate orele de funcționare actuale și anterioare ale echipamentelor. Prezentarea transparentă a tuturor orelor de funcționare permite optimizarea intervalelor de întreținere și a utilizării flotei. De asemenea, pot fi comparate orele de funcționare ale diferitelor echipamente. Utilizatorul este informat cu privire la depășirea sau aproximarea critică a limitelor stabilite prin contract.

    • Afișarea și evaluarea tuturor evenimentelor anterioare pentru un singur echipament
    • Identificarea rapidă a clusterelor de evenimente prin comparație vizuală
    • Acces ușor la rapoartele detaliate pentru fiecare eveniment

    Totul dintr-o singură sursă:

    Aplicația permite să adune toate acțiunile specifice echipamentului pe un singur ecran pentru a oferi o imagine de ansamblu rapidă a fiecărui echipament. Baza permite compararea rapidă și ușoară a echipamentelor între ele. Pe lângă datele reale, aplicația de gestionare a flotei include datele anterioare pentru a permite urmărirea evoluțiilor în timp.

    • Introducerea individuală a facturilor de servicii suplimentare și a rapoartelor de servicii
    • Documentație și întreținerea datelor pentru servicii terțe
    • Modifică prezentările generale din „Raportarea costurilor” și „Controlul întreținerii”
     

    Gestionarea flotei dintr-o singură sursă:

    Cu această aplicație, inclusiv clienții STILL au posibilitatea să creeze rapid și ușor rapoarte de service non-STILL pentru documentare sau tipărire. În plus, operatorii de flote mixte pot crea rapoarte de service pentru echipamentele care nu sunt fabricate de STILL pentru a actualiza sistemul și a afișa echipamentele de la alți producători în sistemul STILL neXXt fleet.

    • Adăugarea rapidă a informațiilor suplimentare despre echipamente
    • Ecran opțional de introducere a datelor pentru introducerea costurilor de la furnizorii externi de servicii
    • Crearea individuală a echipamentelor de la alți producători în sistem

    Pot fi reglate individual:

    Această aplicație oferă posibilitatea de a introduce date individuale în sistem. Pentru introducerea informațiilor interne sunt disponibile diferite ecrane de introducere a datelor. Utilizatorul poate specifica ce echipamente trebuie evaluate și care trebuie ignorate.

    Pot fi reglate individual:

    Contact personal

    Persoana de contact din zona dvs. așteaptă cu nerăbdare să răspundă întrebărilor dvs.

    Aflați despre posibilitățile de gestionare a flotei cu STILL neXXt fleet!

    Fișa tehnică

    Găsiți mai multe informații în fișa tehnică a STILL neXXt fleet.

    Solicitați la: STILL neXXt fleet

    Vă rugăm să completați formularul de mai jos. Vă vom contacta cât mai curând posibil.

    Titlu*
    Acest site este protejat de Friendly Captcha si respectá Politica de confidențialitate Friendly Captcha.