Consultanță

Consultanță de specialitate pentru viitor

Procese eficiente, flote armonizate și integrarea profitabilă a noilor tehnologii: consultanța de specialitate a fost întotdeauna un atu în domeniul intralogisticii. Clienții STILL au ajuns să aprecieze acest lucru încă din prima oră. Fondatorul companiei, Hans Still, a promis nu doar asistență rapidă, ci și consultanță detaliată - și asta a oferit! Rețeta sa pentru succes conține transparență, o abordare axată pe soluție, expertiză și individualitate. Specialiștii în intralogistică de la STILL folosesc acești factori cheie din 2017 ca bază pentru oferirea de consultanță intralogistică ca un serviciu independent care depășește cu mult norma.

Sfaturi excelente și soluții personalizate

Pe parcursul unui secol și pe baza consilierii individuale, STILL a oferit soluții adaptate și inovatoare la întreaga gamă de produse pentru fiecare provocare cu care se confruntă în lumea mișcărilor tot mai complexe de mărfuri. Încă de la sfârșitul anilor 1940, când Hans Still a primit una dintre primele sale comenzi mari, abordarea sa a fost să-și sfătuiască clienții în funcție de nevoile lor individuale și să ofere o soluție adaptată corespunzător - căruciorul electric EK 2000 pentru Deutsche Bundesbahn, companie feroviară de stat din Germania de Vest. Îngust, agil și flexibil, a fost rezultatul unei munci intense de dezvoltare și o soluție perfectă pentru spațiul limitat disponibil pe platforme și liniile secundare de încărcare.

 

Nu există „Nu se poate face” la STILL:
Soluțiile individuale necesită consultanță excepțională

Pe măsură ce se schimbă logistica transportului, se modifică și nevoile clienților. Și întrucât cerințele clienților sunt întotdeauna o prioritate la STILL, portofoliul nostru în creștere continuă să evolueze. Conceptele de echipamente și serviciile de consultanță sunt mai puternic orientate către procese specifice industriei și clienților. Acest lucru are ca rezultat, de exemplu, produse precum „sistemul modular” pentru echipamente. Cunoașterea noastră exhaustivă și detaliată a industriei și a proceselor clienților permite STILL să configureze echipamente care îndeplinesc cu exactitate cerințele. Consultanții de produse și sisteme STILL lucrează cu clientul pentru a dezvolta combinația perfectă dintre componentele echipamentului și ale sistemului. Dacă un client necesită specificații care nu sunt acoperite de portofoliul standard, atunci acestea customer options sunt furnizate individual.

 

 

Un sfat bun este mai important decât o vânzare rapidă

Expertiza și încrederea reprezintă fundamentul

Când vânzătorii devin consilieri și tehnicienii de service devin asistenți de încredere, atunci se pun bazele unui parteneriat puternic, bazat pe încredere - mult după semnarea contractului. Nu doar că tehnicienii STILL oferă consultanță în vânzări de înaltă calitate, dar cunoștințele de specialitate extinse joacă un rol cheie în formarea unui astfel de parteneriat. În 1947, Hans Still a trimis primul vehicul de serviciu clienți pe drumuri. Astăzi, cunoștințele tehnicienilor noștri despre procesele și cerințele clienților lor rămân una dintre cele mai puternice forțe motrice din spatele soluțiilor bazate pe nevoi. Generează încredere și, mai presus de toate, oferă succes comercial clienților noștri.

STILL a recunoscut devreme că expertiza tehnicienilor de service a fost crucială pentru a oferi cele mai bune sfaturi posibile - la urma urmei, ei sunt cei care văd procesele și provocările clienților de aproape.

Consultarea detaliată reduce costurile și favorizează dezvoltarea

Procesele eficiente sunt unul dintre pilonii succesului economic. Iată unde sfaturile bune dau cu adevărat rezultate. Soluțiile au succes pe termen lung atunci când procesele individuale și standardele industriei sunt luate în considerare în timpul planificării și sunt anticipate cerințele viitoare. Exemplul Lufthansa Technik Logistik Services arată de ce acest lucru este atât de important: fiecare tip de aeronavă are propriul său sistem logistic de piese de schimb cu zeci de mii de piese diferite. Pe baza consultării, analizei și proiectării detaliate de către STILL, gestionarea operativă a depozitelor este centralizată, ceea ce, de exemplu, reduce rutele de transport și costurile de închiriere. Reunind cea mai recentă și mai eficientă tehnologie de depozitare, este garantată și furnizarea în timp util a componentelor de aeronave pentru noul Airbus A350. „Cu noul depozit de piese de schimb, putem reacționa flexibil la diferite sarcini de muncă”, spune Oliver Hartung-Senger, managerul afacerilor centrale și proiectelor.

O consiliere bună este o abilitate care e mai bine să fie lăsată în seama profesioniștilor

Consultanță intralogistică: un „produs” cu valoare adăugată

Dezvoltarea conceptelor logistice precum cele de la Lufthansa Technik Logistik Services necesită un proces de consultanță transparent și clar structurat. Întrebarea cheie este întotdeauna ce obiective dorește să atingă clientul de-a lungul lanțurilor sale de aprovizionare. De la utilizarea eficientă a resurselor până la reducerea complexității și optimizarea capacității, cerințele sunt la fel de diferite ca și companiile care vin la noi pentru consiliere.

 

 

Consultanță ca serviciu independent

STILL oferă consultanță ca serviciu independent de câțiva ani. Echipa STILL de consultanță intralogistică contribuie cu experiența și cunoștințele sale ori de câte ori clienții doresc mai mult decât sfaturi despre produs sau sistem: soluții cuprinzătoare care acoperă părți mari ale lanțului cu valoare adăugată ale unei companii și creează un concept logistic inteligent și eficient prin combinarea tuturor elementelor din diferite fluxuri de materiale și informații. La urma urmei, cu cât procesele intralogistice și mediile de depozitare sunt mai complexe, cu atât este mai mare nevoia de consultanță - și cu atât este mai mare câștigul. Mai ales că a existat o schimbare fundamentală în înțelegerea intralogisticii în ultimii ani și acum a devenit un factor din ce în ce mai important în succesul unei companii. Clienții au așteptări la fel de mari în ceea ce privește soluțiile lor intralogistice.

Beratung

Patru pași către succes

Fapte, cifre, date - de la achiziționarea datelor la un concept personalizat

Abordarea STILL a consultanței implică patru pași. Primul este întotdeauna achiziționarea de date - succesul unui proiect depinde de calitatea datelor. Al doilea pas este o analiză cuprinzătoare pentru a crea o bază fiabilă pentru planificare. Acest lucru relevă potențialul de îmbunătățire pe care se pot baza pașii de planificare ulteriori. Al treilea pas - optimizarea - este optimizarea proceselor logistice existente și adaptarea acestora la condițiile generale, acoperind astfel cerințele actuale și viitoare. Al patrulea și ultimul pas este proiectarea și formularea unei soluții personalizate care include aspecte precum selectarea rafturilor și sistemelor de transport adecvate, precum și dezvoltarea schemelor de depozite și a conceptelor de automatizare.

Am Ende einer Intralogistikberatung steht ein effizientes Lagerlayout, bei dem alle Aspekte perfekt ineinandergreifen.
Consultanța intralogistică are ca rezultat o structură eficientă a depozitului în care toate aspectele interacționează perfect.

Claritatea și transparența ca bază pentru consultanța de succes

Echipa de consultanță intralogistică STILL gestionează în fiecare an aproximativ douăzeci de proiecte internaționale de consultanță. Clienții beneficiază de experiența și vastele lor cunoștințe în domeniile optimizării proceselor, planificării convoiului industrial și a depozitului și automatizării. Echipa de consultanță intralogistică STILL lucrează îndeaproape cu angajații relevanți la fața locului pentru a analiza procesele, cerințele și potențialul, în care transparența și claritatea sunt esențiale. „Dezvoltăm concepte numai dacă suntem absolut convinși de fezabilitatea lor și de succesul pe termen lung. Obiectivele clienților noștri, precum și condițiile generale și oportunitățile realiste pentru organizația lor joacă un rol decisiv aici", explică Marina Hein, șef de consultanță intralogistică la STILL.

 

 

Șaptezeci și cinci la sută din toate proiectele se referă la automatizare

Automatizarea este mega tendință în proiectele actuale de consultanță. Trei sferturi din toate cererile de proiect de la STILL implică acum evaluarea oportunităților de automatizare pentru clienți. Un fapt care arată că viitorul constă în procese interne controlate digital - lucru cu care toți specialiștii sunt de acord. În era industriei 4.0, consultanța de viitor trebuie să poată demonstra astăzi modul în care datele de depozit digital și procesele logistice fizice interne pot fi combinate pentru a rezulta cea mai bună valoare adăugată posibilă și modul în care sistemele automate și autonome pot fi integrate în mediul de lucru existent. În termeni concreți, aceasta înseamnă „crearea condițiilor astăzi, astfel încât clienții să poată integra elemente de automatizare în organizarea proceselor lor, după cum este necesar în viitor”, explică Marina Hein.

Beratung

Soluțiile digitale, ca un plus de valoare la sfaturile bune

Pe lângă optimizarea prin automatizare, instrumentele software inteligente se adaugă și succesului comercial. În timp ce consultanța intralogistică identifică un potențial decisiv la nivel de proces, aplicații web puternice precum STILL neXXt fleet oferă clienților posibilitatea de a-și optimiza independent flota de echipamente industriale. În era digitală, astfel de instrumente oferă companiilor o imagine de ansamblu asupra flotei lor oriunde și oricând. Acest lucru permite utilizarea optimă a echipamentelor pe baza informațiilor clare, previne supracapacitatea și înseamnă că activitățile de service pot fi planificate în mod optim pe baza fluxurilor de producție. Funcțiile de notificare le amintesc automat clienților atunci când sunt depășite anumite limite de cost sau termene, astfel încât nimic nu le scapă atenției. Ambele elemente - optimizarea proceselor de către un consultant și optimizarea flotei prin „autogestionare” digitală a echipamentelor - asigură în mod inteligent și fiabil că clienții pot profita de expertiza profesională și abilitățile tehnologice ale STILL pe termen lung. Este o poveste de succes care este menită să continue.


Competența de consultanță STILL

Pentru mai multe informații și orice întrebări legate de individualizare, consultanții noștri de specialitate vor fi bucuroși să vă ajute.

Titlu*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.