Performanța serviciilor

Mergând mai departe și stabilind noi standarde

Performanța serviciilor STILL

În ultimii 100 de ani, serviciile de primă clasă se află în centrul modelului de afaceri al companiei STILL. Este posibil ca metodele să se fi schimbat de-a lungul anilor, dar obiectivul rămâne același: să ne autodepășim și să stabilim noi standarde.

Serviciile prompte și fiabile reprezintă baza pentru fiecare relație de lungă durată cu clienții. Hans Still a fost un adept convins al acestei rețete de succes, motiv pentru care a oferit clienților săi opțiuni de servicii personalizate alături de produsele lor. Una dintre primele reclame ale companiei a promis tuturor clienților „schnelle Hilfe” („asistență rapidă”) și a declarat clar: Chiar și după ce ați efectuat achiziția, STILL va fi alături de dvs., gata să ofere asistență promptă și profesională.

1947 kommen VW-Busse im STILL Design zum Einsatz

Au aspectul potrivit

Hans Still a recunoscut, de asemenea, că tehnicienii de service au un rol cheie în promovarea brandului companiei. Sunt afară în fiecare zi, pe drumuri și în locațiile clienților. În 1947, a inventat așadar legendarul „STILL Bullis” - rulote VW cu marca STILL, pe care le-a folosit ca vehicule de serviciu pentru clienți. Pentru a completa aspectul, tehnicienilor de service ai companiei li s-au dat și uniforme STILL. Pentru a face flota de autoutilitare de service STILL și mai ușor de recunoscut, pe plafoanele acestora s-a adăugat modelul 1978 de stivuitoare. Autoutilitarele STILL au devenit o imagine emblematică în rândul publicului și, până în 1984, erau în circulație aproape 500 de autoutilitare cu mini stivuitoare pe plafoane. Chiar și atunci când modelul de stivuitoare a fost în cele din urmă victimă a preocupărilor legate de aerodinamica slabă și a consumului crescut de combustibil, importanța tehnicienilor de service în promovarea mărcii STILL a rămas.

/products/Company/100_Jahre_STILL/Service_performance/images/Foto_03.jpg

Experiență și inovație

Pe lângă extinderea gamei sale de produse, STILL a acumulat de-a lungul anilor o experiență vastă în domeniul serviciilor. Încă din anii 1960, evenimentele regulate de formare a tehnicienilor companiei au fost extinse și lansate ca un program formal. Mai mult, STILL a fost întotdeauna în fruntea ultimelor dezvoltări de servicii datorită produselor sale inovatoare. De exemplu, în 1972 STILL a devenit una dintre primele companii din sector care a introdus un pachet de servicii complete pentru o taxă lunară, oferind clienților un control complet asupra costurilor lor și o mai mare încredere în planificarea viitorului.

 

Vânzări și servicii - o combinație puternică

În 2007 a fost lansată inițiativa internă „Parteneriat” a STILL, cu scopul de a consolida legăturile dintre servicii și vânzări și de a se asigura că procesele sunt și mai orientate către client. Prin construirea acestei alianțe strânse între serviciile sale și echipele de vânzări, STILL este capabilă să îndeplinească mai bine cerințele clienților săi cu produse și opțiuni de servicii potrivite.

Cu un serviciu care este gândit și bazat pe client în mod constant, STILL se diferențiază în mod repetat și cu succes de concurenți. Companiile din toată Europa și nu numai, apreciază această abordare și își pun încrederea în ea.

1978

Cunoștințe vaste

Fiecare dintre tehnicienii de service STILL este un expert. STILL înțelege importanța faptului că personalul său are cunoștințe vaste și, prin urmare, investește în instruire intensivă și dezvoltare profesională continuă. Toți tehnicienii de service cunosc detaliile fiecărei linii de produse și pot deservi flotele mixte, indiferent dacă sunt automate, manuale sau chiar includ produse de la alți producători. Acest lucru înseamnă că clienții beneficiază de un contact central pentru toate activitățile de service - un furnizor cu care au lucrat de mai mulți ani, care își cunoaște compania și procesele în detaliu și care poate identifica imediat modalități de îmbunătățire a siguranței și stării flotei lor - oferindu-le libertatea de a-și concentra eforturile pe activitatea lor principală.

Service Performance

 

Componente de calitate

Clienții se pot baza și pe STILL pentru a utiliza componente de înaltă calitate. Cei 3.500 de tehnicieni de service ai companiei instalează doar piese brevetate STILL Original Parts - indiferent cât de urgentă este lucrarea. Numai centrul de piese de schimb STILL din Hamburg are pe stoc mai mult de 51.000 de piese originale de calitate premium. Aceste piese pot fi livrate tehnicienilor de service în 24 de ore; în Europa comenzile plasate până la ora 16:00 vor fi gata în autoutilitara de service a doua zi dimineață.

 

Rata de satisfacție 97%

La STILL, ne stabilim standarde înalte: ascultăm cu atenție, înțelegem cerințele clienților și apoi le îndeplinim cu servicii fiabile de înaltă calitate. Doar clienții noștri ne pot spune cât de bine ne atingem obiectivele. De aceea, STILL trimite un sondaj privind satisfacția clienților către o medie de peste 10.000 de clienți de servicii în fiecare an. Rata de satisfacție se ridică în prezent la 97% - confirmarea că ne descurcăm foarte bine, dar și motivație pentru a ne continua munca cu scopul de a ne îmbunătăți oferta de servicii în colaborare cu clienții noștri.

Service Performance

Transformarea serviciului digital

Era transformării digitale anunță o nouă abordare a gestionării, utilizării și furnizării opțiunilor de service. În viitor, un client va putea trimite o comandă de service printr-o simplă apăsare de buton folosind o platformă digitală și apoi va urmări progresul acesteia în timp real. Primul pas este de a face toate informațiile accesibile digital, ideal cu actualizări în timp real. Exact pentru acest lucru sunt concepute noile aplicații STILL neXXt. De exemplu, aplicația „Maintenance Control” oferă clienților un rezumat al tuturor datelor de întreținere și de testare și le oferă acces direct la copii digitale ale tuturor documentelor de întreținere și rapoartelor de service.

 

Devenind interactiv - ceea ce face cu adevărat diferența

Cheia pentru dezvoltare pentru viitor este de a face experiența de serviciu cu clienții interactivă și, prin urmare, mai simplă. De exemplu, clienții pot scana un cod QR pe ​​un produs cu smartphone-ul lor și, cu ajutorul inteligenței artificiale, pot determina cerințele actuale de servicii pentru produs, pot plasa o comandă de service și pot monitoriza starea comenzii lor în timp real. Proiectele pilot pentru testarea acestor idei sunt deja în desfășurare la STILL.

/products/Company/100_Jahre_STILL/Service_performance/images/Foto_08.jpg

Ce spun clienții noștri


Serviciile noastre standard vă asigură satisfacția deplină

Aveți întrebări sau sugestii cu privire la oferta noastră de servicii? Nu ezitați să ne contactați.

Titlu*
Acest site este protejat de Friendly Captcha si respectá Politica de confidențialitate Friendly Captcha.