Gestionarea fluxului de materiale

Module software pentru intralogistică

Sistemele software sunt indispensabile în intralogistică pentru a asigura procese eficiente de la recepție marfă, la livrare și în zonele de preparare comenzi.

Interacțiunea dintre depozit, materiale, stivuitoare și oameni are ca rezultat structuri de proces care pot fi observate, analizate, optimizate și controlate prin software. Integrarea echipamentelor de transport în software-ul de gestionare a depozitelor crește semnificativ eficiența în depozitele cu multe articole și timpi de acces rapid. Și depozitele mici sau mijlocii beneficiază de o combinație inteligentă de diferite module software. Modulele software de gestionare a fluxului de materiale de la STILL controlează toate fluxurile de bunuri și informații din lanțul intralogistic. Interfețele flexibile și iGo pilot navigation interface permit integrarea simplă a sistemelor de asistență, cum ar fi sistemul iGo pilot navigation, comunicarea ușoară între diferitele componente ale sistemului și software și combinarea tuturor proceselor într-un întreg inteligent.


 
  • Cartografie optimă și control eficient al fluxului de materiale
  • Utilizarea optimă a resurselor de transport
  • Opțiuni extinse de analiză
  • Sistem integrat cu hardware și software
  • Comunicare simplă a componentelor sistemului
  • Flexibilitate ridicată datorită designului modular
  • Implementare rapidă datorită conexiunii simple
  • Probabil pentru viitor datorită scalabilității
MMS Tablet

Consultanță pentru soluții software în intralogistică

Pentru mai multe informații și întrebări despre oferta noastră, consilierii noștri experți vă vor ajuta cu plăcere.

+40732.220.956

Titlu*
Acest site este protejat de Friendly Captcha si respectá Politica de confidențialitate Friendly Captcha.

Sistemul de gestionare a fluxului de materiale de la STILL

Modulele sistemului de gestionare a fluxurilor de materiale de la STILL formează un sistem complet de gestionare a depozitului (WMS), care poate fi utilizat pentru a controla, cartografia și analiza toate fluxurile de bunuri și informații de-a lungul întregului lanț intralogistic. Sistemul poate fi utilizat pentru mai multe locații și o gamă largă de industrii din producție, comerț și servicii. În soluția sistemului STILL, toate componentele hardware și software, de la terminalul STILL la gestionarea depozitului și sistemul de preparare a comenzilor, sunt modulare și coordonate între ele.

Avantajele sistemului de gestionare a fluxului de materiale de la STILL

  • Gestionarea actualizată și legată de locația de depozitare a stocurilor prin documentarea perfectă a tuturor mișcărilor de mărfuri, inclusiv suportul inventarului permanent
  • Controlul eficient al tuturor mișcărilor de mărfuri pentru utilizarea spațiului de depozitare și transport optimizat
  • Alocarea vehiculelor, angajaților și mijloacelor de transport pentru activitățile din fluxul de materiale adaptate utilizării prevăzute
  • Controlul și prezentarea generală a tuturor mișcărilor din depozit (primirea mărfurilor, ridicarea, încărcare etc.) prin centrul de control
  • Opțiuni extinse de analiză și evaluare pentru toate stocurile și mișcările de mărfuri din depozit
  • Arhitectură de sistem modernă, capabilă de actualizare/lansare pentru hardware, software și integrare în sistemele existente ale clienților
  • Utilizarea flexibilă a sistemului de management al depozitului, transport și/sau picking ca soluție de sine stătătoare sau module ale STILL MMS
  • Conectarea sistemelor de asistență pentru șofer STILL și a soluțiilor de automatizare STILL pentru utilizarea optimă a stivuitorului în depozit
  • Hardware adaptat aplicației și vehiculului (de ex. pregătire mecanică pentru terminale STILL precum și imprimante și scanere)

Structura software în intralogistică

Soluțiile software STILL urmăresc să asigure o interacțiune eficientă la toate nivelurile logisticii depozitelor, de la nivelul stivuitorului operațional până la gestionarea transportului și a stocurilor.

  • Nivel: Sistem ERP de management al mărfurilor (de ex. SAP)
  • Nivel: Sistem de management al depozitului - Soluție „STILL Sistem de management al depozitului” ; (Insights iGo andocat)
  • Nivel: Sistem de control al transportului - soluție „STILL Sistem de ghidare a vehiculului”; (Informații iGo andocate)
  • Nivel: Module de asistență pentru vehicule - Terminal de soluții, iGo pilot navigation, Software AGV
  • Nivel: Vehicul - Soluție „Vehicule manuale, vehicule semi-automatizate, vehicule cu ghidaj automat (AGV)

Sistem de gestionare a depozitului

Sistemul de gestionare a depozitului organizează gestionarea stocurilor și a locației. Întrebări de genul „Unde sunt articolele și câte?” primesc răspunsul aici și este transferat la sistemul de planificare a resurselor întreprinderii (ERP). Cu sistemul de gestionare a depozitului, toate mișcările de mărfuri pot fi controlate individual: de la recepția mărfurilor până la controlul depozitului și prepararea comenzilor până la încărcarea mărfurilor. Există diferite soluții de sistem pentru sistemele de gestionare a depozitelor. Desigur, pot fi utilizate și soluții existente, brevetate. Comunicațiile de date au loc prin intermediul terminalelor, interfețelor standardizate sau program middleware corespunzător.

Sistem de ghidare a echipamentelor

Sistemul de transport sau de ghidare a echipamentelor determină „ce stivuitor trebuie să meargă, unde și ce să transporte”. Distribuie și optimizează sarcinile de transport, luând în considerare diverse criterii, cum ar fi conectarea călătoriilor, prioritățile comenzilor și tipurile de comenzi de transport - fie manual, fie semi- sau complet automatizat. Pentru sistemele automatizate, poate fi completat cu software-ul de monitorizare iGo insights pentru a observa și analiza mișcările de transport.

Sistemul de informații

Înregistrează în timp real toate datele comenzilor și oferă cifre-cheie logistice relevante, clar aranjate, pentru opțiuni extinse de analiză.

iGo insights

iGo Insights utilizează principiul învățării automate pentru a îmbunătăți performanța sistemului automatizat. Toate datele colectate de sistemul de control AGV pe o perioadă îndelungată sunt încărcate în cloud pentru evaluare și pot fi accesate online prin intermediul portalului web criptat. Din informațiile de proces colectate, se pot filtra corelații și se pot deriva recomandări concrete de măsuri pentru a optimiza disponibilitatea și performanța sistemului.

iGo pilot navigation interface

În timpul depozitării și recuperării, echipamentul accesează coordonatele exacte ale locațiilor de depozitare. În funcție de starea tehnică a sistemului EDP (alternativ: sistem ERP) și nivelul dorit de confort, pot fi selectate introducerea manuală a coordonatelor-țintă, scanarea cu scanner de coduri de bare sau transmiterea datelor-țintă din sistemul de gestionare a depozitului pentru conectarea iGo pilot navigation.



Descărcări

  • Fișă tehnică de date iGo pilot PDF, 1 MB Descărcați
  • Fișă tehnică de date Gestionarea fluxului de materiale Software (EN) PDF, 2 MB Descărcați