Care a fost traseul spre STILL?
Eram familiarizat cu STILL încă din școala primară. Am făcut un stagiu de două săptămâni pentru elevi la Centrul de la Hamburg. Mi-a plăcut atât de mult încât, la terminarea școlii, am depus cerere de angajare ca ucenic de tehnician mecatronist la STILL și am fost acceptat. În urma uceniciei de trei ani, am fost angajat ca urmare a performanței mele bune și de atunci sunt angajat ca tehnician service.
De ce te-ai decis să lucrezi la STILL?
După școală, am căutat inițial o ucenicie de care să mă bucur și unde să-mi pot folosi în mod optim aptitudinile. În plus, am vrut să învăț o profesie cu un viitor sigur. STILL mi-a oferit acest lucru. Locul meu de muncă actual este și va rămâne indispensabil. Și, în cele din urmă, serviciul pe care îl oferim clienților noștri este un aspect important.
Cum ai ajuns în postul actual?
La acea vreme, departamentul de service căuta personal calificat. Pe baza performanței mele din timpul instruirii, mi s-a oferit un loc de muncă la finalizarea instruirii.
Descrie o zi de lucru tipică și mediul de lucru:
Ziua mea de lucru începe la aproximativ 6:30. Înainte de a mă urca în mașina de service, fac un inventar să văd ce piese a livrat curierul peste noapte și le asigur să nu alunece în timpul deplasării. Apoi, merg la primul client și efectuez reparațiile necesare, întreținerea sau testul FEM pe stivuitor. În funcție de cât de urgent este, mă deplasez la următorul client. Acolo, fac o diagnosticare a daunelor, de exemplu, și creez o ofertă de reparații. În cazul în care clientul acceptă oferta, comand piese de schimb. În medie, repar sau fac service la trei stivuitoare pe zi. Uneori schimb locul de trei ori pe zi. Dar, uneori, se poate să merg la un singur client câteva săptămâni la rând, cu câteva scurte întreruperi.
Ce face munca ta la STILL atât de interesantă?
Postul meu de la STILL îmi permite să lucrez independent. În cea mai mare parte, îmi planific eu sarcinile. Înseamnă că mediul meu de lucru este foarte variat. Baza mea fixă de clienți este constantă.
De ce ești important în echipa STILL?
Aduc 25 de ani de experiență profesională departamentului de service. Datorită participării mele regulate la evenimentele de instruire, am pregătirea de a repara aproape orice stivuitor. Prin urmare, pot ajuta clienții cu experiență și know-how și mă asigur că pot obține cele mai bune rezultate de la stivuitoarele STILL.
Care au fost punctele forte ale activității tale în echipă până acum?
Configurarea echipamentelor de deservire a depozitelor este întotdeauna interesantă. Asamblarea acestor produse nu este o sarcină de zi cu zi și necesită lucru în echipă. Sunt livrate clientului pe componente individuale. Atât timp cât condițiile de la fața locului o permit, pot fi asamblate chiar și cu o macara telescopică.
Altceva, care a fost întotdeauna special, este lucrul la târguri comerciale. De exemplu, mi s-a permis să prezint produsele și serviciile STILL vizitatorilor și clienților de la CeMAT din Hanovra. Oportunitatea de a lucra pentru STILL la un târg comercial mare este o experiență extraordinară. Mai mult, te întâlnești cu colegi din alte ramuri și îți faci contacte noi.
Completați propoziția: Lucrul la STILL este…
plin de varietate.
Descrie STILL (ca angajator) în 3 cuvinte:
STILL este un jucător internațional și implicat social, platindu-și angajații corespunzător pentru serviciile prestate.
Ce îți place cel mai mult la STILL?
Că este o companie cu o lunga traditie.
Unde altundeva îți aplici aptitudinile dobândite?
În familia mea – dacă apuc să spun ceva...