23.07.2025

Soluții complete de service ca bază pentru o intralogistică de succes

Service inteligent pentru disponibilitate maximă

Asigurarea disponibilității este esențială pentru a avea fluxuri interne de succes. Chiar și cea mai modernă soluție intralogistică nu oferă nicio valoare adăugată dacă vehiculele nu sunt operaționale sau software-ul nu funcționează, fie din cauza deteriorării, a pieselor de schimb lipsă sau a duratei mari de reparare. De aceea este atât de important să aveți un service fiabil, personalizat și rapid, care să prevină timpii de nefuncționare. La specialistul în intralogistică STILL, acest lucru începe cu consultarea inițială: cu pachete de servicii personalizate care iau în considerare nevoile clienților, precum și domeniile emergente, cum ar fi vehiculele automatizate și sistemele energetice inovatoare.

Un service fiabil care previne proactiv și reactiv timpii de nefuncționare și disponibilitatea unor contacte personale care pot ajunge rapid la fața locului devin criterii din ce în ce mai importante pentru companii atunci când aleg un partener intralogistic.

Într-un lanț intralogistic modern și eficient, totul funcționează fără probleme. Fluxurile de lucru, vehiculele și sistemele de rafturi sunt perfect coordonate pentru a asigura eficiență maximă și precizie în aprovizionarea cu materiale și logistica depozitului. Prin furnizarea de întreținere proactivă și servicii fiabile, STILL se asigură că fluxurile de materiale ale clienților săi funcționează în mod fiabil și consecvent. La urma urmei, defecțiunea unui singur vehicul sau a unei componente software poate avea consecințe de amploare asupra productivității întregului sistem. „La STILL, service-ul înseamnă mult mai mult decât un simplu ajutor rapid în caz de defecțiune”, subliniază Dyrk Draenkow, directorul departamentului After Sale la STILL EMEA. „Înțelegem că service-ul inteligent înseamnă adoptarea unei perspective holistice și furnizarea de suport bazat pe parteneriat pentru fluxurile interne de materiale ale clienților noștri. Accentul este întotdeauna clar: disponibilitate maximă a soluțiilor și timp de nefuncționare minim.” Acesta este un lucru pe care mulți clienți îl apreciază foarte mult. La urma urmei, un service fiabil și de înaltă calitate, care previne proactiv și reactiv timpul de nefuncționare, devine un factor din ce în ce mai important pentru companii atunci când aleg un partener intralogistic. O analiză echilibrată a costurilor generale este la fel de importantă ca și capacitatea de a se concentra pe deplin asupra propriei afaceri, fără întrerupere.

Soluții scalabile cu o calitate constantă ridicată – inclusiv service

Fie că este vorba de portofoliul de soluții sau de gama de servicii – standardele de calitate ridicată și soluțiile scalabile adaptate nevoilor individuale ale clienților au fost întotdeauna printre punctele forte ale STILL. Compania cu sediul în Hamburg oferă constant service de înaltă calitate pentru întregul său portofoliu de soluții, de la echipamente de depozit ghidate manual până la soluții complexe automatizate pentru fluxul de materiale. Având în vedere diversitatea soluțiilor și a sistemelor energetice și caracteristicile lor variate, este necesară o gamă largă de expertiză și o experiență aprofundată din partea tehnicienilor de service. Un alt lucru care diferențiază service-ul STILL este faptul că tehnicienii de service pot oferi asistență completă pentru toate soluțiile vândute în regiunea lor, inclusiv vehicule de la alți producători din flota clientului. Și dacă reparațiile complexe necesită mai mult timp, echipa de service este bucuroasă să ofere clienților un vehicul adecvat din flota de închiriere STILL. Pentru clienți, aceasta înseamnă fiabilitate maximă și un punct de contact personal și local, precum și o colaborare bazată pe parteneriat, chiar dacă propriul lor portofoliu crește sau se modifică.

Pachete de service personalizate – soluția potrivită pentru fiecare nevoie a clientului

Flotele, provocările și preferințele personale pot varia foarte mult de la client la client. De aceea, STILL oferă o gamă de pachete de service modulare, de la service de bază la service complet. Noul pachet „Full Service Smart” permite clienților să se concentreze pe reparațiile legate de uzură, asigurând disponibilitatea vehiculelor lor la un cost redus. Acest lucru le oferă certitudinea de a primi exact serviciile de care au nevoie pentru a face față provocărilor lor, fără a plăti nimic în plus. „În special în vremuri dinamice și dificile din punct de vedere economic, companiile își doresc soluții personalizate care să le ofere un anumit grad de flexibilitate”, explică Dyrk Draenkow. „Modularitatea este o componentă importantă a portofoliilor de soluții de succes. Acest lucru este valabil și pentru service.

Focus pe subiecte de viitor: Noi pachete de service „Energie” și „Automatizare”

În conformitate cu această viziune, STILL și-a extins recent portofoliul de servicii pentru a include automatizarea și sistemele energetice. Acest lucru permite clienților care se concentrează pe soluții în aceste segmente să beneficieze de pachete de servicii adaptate exact nevoilor lor. În contextul sistemelor energetice orientate spre viitor, aceasta nu numai că cuprinde service profesional furnizat de tehnicieni de service instruiți intensiv în toate sistemele energetice, dar începe de fapt cu consultanță aprofundată cu privire la cel mai potrivit sistem energetic pentru fiecare client. Pachetul de service „Automatizare” asigură disponibilitatea fiabilă a sistemelor automatizate, atât din punct de vedere hardware, cât și software. Pe lângă tehnicienii de service instruiți, echipați cu instrumente de diagnosticare și reparare de ultimă generație, experți IT competenți oferă service profesional și de la distanță. Datorită „gemenilor digitali”, componentele pot fi, de asemenea, înlocuite rapid și ușor. În plus, producția de serie de vehicule automatizate de către STILL, bazată pe componente standardizate, asigură disponibilitatea rapidă a pieselor de schimb, inclusiv hardware, precum și procese uniforme și fiabile de reparare și întreținere.