Campania STILL cubeXX câştigă Premiul German pentru Comunicare în Afaceri

Artificii şi câştigători: Robert Raback înmânează râvnitul premiu ”Golden Spark” lui Bert-Jan Knoef, Presedinte al Comisiei de Management STILL şi Matthias Klug, Sef al Departamentului de Comunicaţii Corporate la STILL (de la stânga la dreapta).

Artificii şi câştigători: Robert Raback înmânează râvnitul premiu ”Golden Spark” lui Bert-Jan Knoef, Presedinte al Comisiei de Management STILL şi Matthias Klug, Sef al Departamentului de Comunicaţii Corporate la STILL (de la stânga la dreapta).

Campania de promovare a cubeXX STILL acoperă toate metodele de comunicare în media modernă.

Campania de promovare a cubeXX STILL acoperă toate metodele de comunicare în media modernă.

Miercuri, STILL GmbH, important furnizor de logistică internă personalizată, a primit în faţa a 500 de invitaţi Premiul German pentru Comunicare în Afaceri. Cînd campania de promovare a conceptului de vehicul “cubeXX” de la STILL a câstigat premiul ”Golden Spark 2012” la categoria ”Cel Mai Bun Marketing pentru Evenimente şi Târguri”, compania de intralogistică si-a celebrat succesul la TIPI, cea mai mare scenă sub cort permanent din Europa, în vecinătatea cancelariei din Berlin, Germania. În acest an, peste 1000 de candidaţi au participat la această competiţie, la 9 categorii.

”Campania demonstrează că STILL stie cum să creeze o experienţă emoţionantă a promisiunii mărcii sale şi cum să-si fixeze mesajul în minţile experţilor din industrie în moduri extraordinare,” a comentat Robert Rabak la înmânarea premiului. Râvnitul premiu a fost primit de Bert-Jan Knoef, Presedinte al Comisiei de Management STILL, şi Matthias Klug, Sef al departamentului de Comunicaţii Corporate Internaţionale la STILL.

”Liderii de piaţă conduc piaţa”, a subliniat Bert-Jan Knoef, Presedinte al Comisiei de Management STILL. Această atitudine a fost principiul care ne-a ghidat în timpul dezvoltării campaniei “cubeXX”, care intenţionează să impună imaginea mărcii STILL ca un promotor important al inovaţiei în industria de intralogistică şi-să diferenţieze compania de competitorii săi, care uzual pun la dispoziţie doar produse.

Intralogistica este în cursul unor schimbări radicale. Asa numitele megatrenduri, cum ar fi schimbarea demografică, circuitul energiei, progresul tehnologic accelerat, globalizarea şi urbanizarea au schimbat priorităţile din lumea afacerilor, menţionează Knoef. Problema în ziua de azi este găsirea soluţiilor pentru obstacolele ridicate de aceste mega-trenduri. Lanţurile de procese, legate prin reţele, au depăsit în mod clar importanţa produselor individuale. Pe acest fundal, este importantă stabilirea unui standard ridicat, luând în considerare şi comunicarea, a adăugat Knoef.

Vehiculul concept modular cubeXX al STILL este elementul central al campaniei desfăsurată timp de trei ani. Are la bază un studiu care a cercetat cerinţele din viitor a industriei de intralogistică şi combină într-un singur vehicul funcţiile a sase clase diferite de stivuitoare industriale. Un display tactil permite trecerea masinii în modul dorit – o noutate în intralogistică. Pe lângă acestea, cubeXX este dotat cu o cabină retractabilă şi poate fi operat în mod automat sau manual.

Dezvoltarea vehiculului concept a început cu 18 luni înainte de prezentarea lui oficială la cel mai mare târg internaţional de intralogistică, CeMAT 2011 în Hanovra, care a oferit o platformă pentru 1000 de expozanţi şi 50.000 de vizitatori. Vehiculul inovator a fost dezvoltat de o echipă interdisciplinară compusă din designeri de produs, ingineri, oameni de stiinţă şi designeri de creaţie. Rezultatul muncii lor este un vehicul care transformă viziunea de viitor a unei masini multifuncţionale, conectată la reţeaua de date, ergonomică şi eficientă din punct de vedere energetic, în realitate.

”Nu păstrăm viitorul secret” a fost sloganul cu care a început campania media, cu sase săptămâni înainte de începutul târgului în mai 2011. Gama de canale de comunicaţii furnizată de STILL este impresionantă: compania a folosit toate metodele de comunicare, începând cu informaţii pe propria pagină web şi alte micro-site-uri flancate de o aplicaţie cubeXX, un ziar multilingv la târg intitulat ”Viitorul Azi”, reţele sociale, reclamă printată şi on-line, precum şi postere şi cărţi postale.

Ca un prim pas, clienţii şi vizitatorii târgului, precum şi presa internaţională, au primit o înstiinţare prin postă, care descria în mod vag studiul cubeXX şi conceptul de bază. În mod simultan, un banner enigmatic si-a făcut apariţia pe mai multe canale de comunicaţii. Aceeasi imagine a fost prezentată peste tot: trei fante de lumină, strălucind misterios în întuneric, însoţite de sloganul ”Nu păstrăm viitorul secret” şi un cronometru care afisa timpul rămas până la CeMAT. Aceasta a construit un crescendo până la momentul dezvăluirii oficiale a vehiculului concept în standul de 2500 m2 al STILL de la târg, în ziua deschiderii CeMAT.
Un alt punct important al prezentării STILL de la târg a fost un număr muzical pregătit special pentru eveniment. Dansatorii profesionisti, muzica compusă pentru specatacol şi o scenografie sofisticată au creat de câteva ori pe zi imaginea unui depozit al viitorului. Prezentarea plină de viaţă de la standul STILL a atras de patru ori mai mulţi vizitatori la secţiunea exterioară a standului, de câteva ori pe zi. Vedeta spectacolului a fost un cubeXX, complet funcţional.

Toate acestea au fost susţinute de o sală expoziţională ce prezenta schiţe şi desene conceptuale ale cubeXX, ilustrând procesul complet de dezvoltare al noului vehicul concept. Impresiile vizitatorilor standului au fost completate de un parfum numit ”Viitor”, care a fost special creat de artistul Thomas Zitzwiz din Köln şi aplicat pe panourile interioarea ale standului STILL, pentru a prezenta vizitatorilor mirosul viitorului. ”Studiul nostru de viitor este un mod excelent de a începe un dialog cu clienţii nostri,” afirmă Knoef cu convingere. şi succesul campaniei dovedeste că are dreptate. Un total de 150 de publicaţii, toate pozitive, în presa profesionistă şi la televizor, un plus de 22% de vizitatori pe platforma on-line STILL şi câteva mii de afisări de videoclipuri într-o perioadă de trei luni, fac din campania cubeXX una din cele mai de succes din întreaga industrie de intralogistică.

Cookie Panel

STILL utilizează cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experienţă online și pentru a furniza date anonime privind utilizarea datelor de pe site-urile cumulate. Puteţi afla ce cookie-uri folosim, rolul acestora și cum le puteţi dezactiva în Politica Cookie.

Navigând pe site-urile noastre, sunteţi de acord cu utilizarea cookie-urilor. Prin închiderea acestui mesaj, sunteţi de acord cu utilizarea de cookie-uri pe acest dispozitiv în conformitate cu politica noastră privind cookie-urile cu excepţia cazului în care le-aţi dezactivat.