iGo neo CX 20

Deplasare inteligentă

iGo neo CX 20

Contact

Highlights

  • Sistemul autonom măreşte randamentul de comisionare cu până l a 30 %
  • Cu economie de forţă şi energie: Marfa se transportă manual numai pe trasee scurte
  • Comisionare individuală: Vehiculul se ajustează fără efort la preferinţele specifice ale operatorului

iGo neo CX 20

iGo neo CX 20 urmează pas cu pas operatorul responsabil cu comisionarea şi se deplasează, în funcţie de dorinţa acestuia, până în faţa primei poziţii sau a celei de-a doua poziţii de palet. Vehiculul lasă întotdeauna operatorul să aibă iniţiativa şi respectă în mod autonom acea distanţă faţă de raft – minim 50 cm – pe care o prescrie operatorul. Întrucât asistentul autonom preia sarcinile de condus şi virat, operatorul se poate concentra în exclusivitate pe activitatea sa. Acest lucru măreşte randamentul de comisionare şi reduce erorile de selectare. Siguranţa este garantată de senzorii de urmărire a mişcării, care ştiu să facă diferenţa dintre operator, alte persoane şi obstacole.

Vehiculul fie ocoleşte obstacolele, fie opreşte, atunci când obstacolele blochează complet drumul. Dacă în faţă se află un vehicul care se deplasează mai lent sau dacă se formează un ambuteiaj, viteza se adaptează situaţiei respective. Când drumul este din nou liber, iGo neo CX 20 urmează operatorul în mod autonom. Selectorul orizontal identifică şi trece de rafturile goale. Culoarele transversale sunt traversate autonom abia după validarea de către operator. Este la latitudinea operatorul să decidă dacă doreşte să utilizeze vehiculul în modul manual sau autonom. Semnalul cu LED indică dacă vehiculul lucrează în modul autonom sau în modul manual. Un alt semnal optic indică direcţia de orientare a selectorului orizontal autonom iGo neo CX 20.

Stivuitoare second-hand

Stivuitoare second-hand Stivuitoare second-hand


Inchiriati acest stivuitor

Inchiriati acest stivuitor Inchiriati acest stivuitor

Forţă

  • Comisionare de înaltă performanţă: Economie de timp de până la 30 %, întrucât aparatul urmează îndeaproape operatorul, iar efortul de urcare şi coborâre, consumator de timp, nu mai este necesar
  • Durată lungă de viaţă: Baterie litiu-ion disponibilă pentru utilizare intensă

Precizie

  • Comisionare individuală: iGo neo CX 20 respectă exact distanţa prescrisă faţă de raft. Orientarea faţă de raft se poate face spre stânga, spre dreapta sau central
  • Selectarea liberă a paletului: Datorită distanţei optime de la vehicul la raft, comisionarea se poate face direct pe palet. Dacă se preiau doi paleţi, poziţia relativă a vehiculului poate fi ajustată şi faţă de cel de-al doilea palet
  • Concentrare deplină: Cu ajutorul regimului de asistenţă, operatorul se poate concentra aproape în exclusivitate pe operaţia de selectare a mărfii. Sarcinile precum condusul şi viratul sunt preluate de asistentul autonom
  • Totul sub control în orice moment: Senzorii de mişcare inteligenţi nu îl scapă din priviri pe operator şi garantează că vehiculul îl urmăreşte îndeaproape pe acesta

Ergonomie

  • Ergonomie inteligentă: Pe traseele scurte de comisionare, operatorul poate merge pur şi simplu pe lângă vehicul. iGo neo CX 20 urmează operatorul în mod autonom. Paletul se găseşte întotdeauna în poziţia optimă de comisonare
  • Norma de lucru este îndeplinită mai rapid: Aceeaşi putere de comisionare în cel mai scurt timp posibil - economie de timp de până la 30 %. Într-o tură de 8 ore rămân 2 ore pentru sarcini suplimentare
  • Lucru fără efort: Numărul redus de urcări şi coborâri, cu 75 %, sporeşte siguranţa. Drumurile se reduc cu până la 3,2 km per tură faţă de operaţiile tradiţionale de comisionare
  • Mai puţine drumuri cu încărcătură: Traseul de parcurs se reduce la comisionarea mărfii pe palet

Caracter compact

  • Combinaţia perfectă dintre inteligentă şi designul robust: Întregul sistem robotic se află în interiorul conturului vehiculului. Protecţia optimă a componentelor în şasiul compact împiedică avarierile pe culoare de lucru înguste
  • Disponibilitate foarte mare: Combinaţie perfectă între tehnologie, robusteţe şi design. Dispozitivul de protecţie a persoanelor este conceput pentru sarcini înalte

Siguranţă

  • Tehnologie complexă de siguranţă: Sistemul de siguranţă din 5 trepte protejează persoanele, dotarea depozitului şi marfa de încărcat
  • Precis la întâlnirea cu obstacolele: Vehiculul ocoleşte obstacolele în mod autonom. Dacă se află un alt vehicul pe culoar, viteza se reduce în funcţie de viteza acestuia şi vehiculul se deplasează în convoi
  • Siguranţă la intersecţii: Culoarele transversale sunt identificate la timp şi sunt traversate autonom abia după validarea de către operator
  • Protecţie la nivelul raftului: Vehiculul respectă o distanţă individuală faţă de rafturi. Dacă operatorul coboară sub distanţa de siguranţă de 500 mm, aparatul se adaptează din nou acesteia

Responsabilitate fata de mediul înconjurător

  • Regimul de asistenţă autonomă garantează eficienţa energetică maximă, în condiţii de consum minim
  • Recuperare de energie la fiecare operaţie de frânare
  • Peste 95 % din toate materialele utilizate sunt reciclabile