11.04.2024

Eficient, rapid și fiabil: Service pentru echipamente automate

STILL dezvoltă un nou concept de service digital pentru sistemele de transport fără șofer

Hamburg, 11 aprilie 2024 - STILL, furnizorul de intralogistică din Hamburg, își extinde sistematic conceptul de servicii și va oferi în curând service rapid și flexibil, la fața locului, pentru echipamentele automate. Pe lângă rețeaua de service cuprinzătoare și expertiza tehnicienilor STILL, un nou concept de service digital și, în special, utilizarea componentelor standardizate vor contribui la aceasta. În plus, furnizarea centralizată de piese de schimb STILL asigură un nivel ridicat de disponibilitate a pieselor în sectorul automatizării. Cu conceptul său inteligent de servicii digitale, STILL stabilește din nou noi standarde în industrie.

Datorită producției industrializate și componentelor standardizate, STILL vă oferă un portofoliu larg de vehicule automate cu timpi scurti de livrare și o gamă largă de opțiuni de echipamente specifice clientului - îmbunătățind în același timp și mai mult viteza și flexibilitatea serviciilor pentru solutii de automatizare.

Cererea pentru soluții de automatizare este în plină expansiune - iar companiile depind din ce în ce mai mult de soluții eficiente din cauza presiunilor de eficiență, lipsei forței de muncă calificate și concurenței globale în creștere. Cu toate acestea, chiar și cele mai bune sisteme de automatizare necesită întreținere și service regulat pentru a funcționa fără probleme și pentru a permite companiilor să realizeze avantajele competitive ale soluțiilor automate. Aici intervin experții cu experiență în automatizare ai STILL. Datorită producției industrializate și componentelor standardizate, STILL va oferi un portofoliu larg de vehicule automatizate cu timpi scurti de livrare și o gamă largă de opțiuni de echipamente specifice clientului - și, în același timp, să poată îmbunătăți în continuare viteza și flexibilitatea serviciilor pentru soluții de automatizare.
„Când alegem partenerul potrivit, eficiența sistemelor noastre este crucială pentru mulți dintre clienții noștri”, explică dr. Florian Heydenreich, vicepreședinte executiv Vânzări și Service STILL EMEA. „Având în vedere acest lucru, maximizarea disponibilității produselor noastre în aplicațiile clienților este o prioritate ridicată, de exemplu prin service rapid și flexibil. Clienții noștri recunosc de ani de zile calitatea noastră excelentă a serviciilor pentru stivuitoarele manuale. Acum putem garanta același nivel de standard ridicat pentru primele noastre soluții automate.

Noul concept se bazează pe industrializarea atât a componentelor, cât și a proceselor de servicii. Acest lucru permite manevrarea vehiculelor automate să fie comparabilă cu cea a vehiculelor de serie. Datorită standardizării componentelor și producției, aproape toate piesele de schimb pot fi comandate într-un timp foarte scurt din depozitul central de piese de schimb al STILL.

Gemeni digitali - instrument intern de asigurare a calității pentru a accelera service-ul pentru vehiculele automate

STILL creează un așa-numit geamăn digital pentru fiecare echipament automatizat, în propriul cloud al companiei. Dacă o componentă software trebuie înlocuită în cazul unei defecțiuni, tehnicienii STILL pot configura rapid și ușor noul hardware cu o copie de rezervă din cloud și îl pot instala direct la fața locului. În comparație cu procesele anterioare în care hardware-ul trebuia comandat, configurat central și apoi instalat la sediul clientului, noul concept de service STILL crește semnificativ disponibilitatea stivuitoarelor. Un alt avantaj al conceptului de service digital este integrarea produselor automatizate în instrumentul intern de asigurare a calității al companiei. Aici, toate procesele de service sunt documentate și evaluate într-o manieră standardizată. În acest fel, serviciile pentru clienți sunt încorporate în procesul continuu de optimizare a produsului.

Fiabil și personal: rețeaua completă de servicii STILL

Conceptul de servicii digitale are, de asemenea, un impact pozitiv asupra contactului direct cu clienții. Acest lucru este posibil prin standardizare, un concept de instruire calificat și o rețea puternică, la nivel național, de tehnicieni. Cu alte cuvinte, tot personalul de service va continua să primească o instruire cuprinzătoare cu privire la toate produsele vândute în regiunea lor și le vor putea configura, implementa, întreține și repara – inclusiv echipamentele automate. Acest lucru nu numai că mărește viteza service-ului STILL, dar întărește și încrederea clienților în marca STILL. „Cu conceptul nostru de service inteligent și geamănul digital pentru echipamentele noastre automate, stabilim un nou standard pentru servicii rapide și flexibile”, spune dr. Florian Heydenreich, rezumand beneficiile. „Acum trebuie să extindem acest standard, pas cu pas, la întregul nostru portofoliu de automatizări”.

Primele impresii au fost oferite vizitatorilor la LogiMAT din acest an, în perioada 19-21 martie, la Stuttgart. STILL a prezentat noul stivuitor EXV iGo cu concept de service digital.