28.11.2023

Campania împotriva violenței Orange Week

Hamburg, 28 noiembrie 2023 - Furnizorul de servicii intralogistice STILL, cu sediul la Hamburg, susține activ campania internațională "Orange the World", o inițiativă lansată de ONU în 1991 pentru a sensibiliza opinia publică cu privire la violența împotriva femeilor și fetelor din întreaga lume. Campania din acest an se concentrează pe violența în viața publică.

Potrivit unui sondaj realizat de UN Women UK în 2021, 97% dintre femeile cu vârste cuprinse între 14 și 24 de ani au fost victime ale violenței sexualizate sub formă de hărțuire în locuri publice. La nivel mondial, nouă din zece femei declară că nu se simt în siguranță în locurile publice. Potrivit UN Women Germania, violența de gen este un fenomen omniprezent, care este ferm ancorat în structurile patriarhale. "Violența împotriva femeilor contează pentru noi toți!" - este, prin urmare, titlul campaniei ONU "Orange the World" din acest an, între 25 noiembrie, Ziua internațională pentru eliminarea violenței împotriva femeilor, și 10 decembrie, Ziua drepturilor omului, care își propune să atragă atenția asupra faptului că aceste circumstanțe dureroase persistă. Portocaliul este o culoare luminoasă și optimistă pentru un viitor fără violență împotriva femeilor și fetelor.

STILL, furnizorul de intralogistică din Hamburg, participă la campania internațională de conștientizare din acest an prin diverse activități. "Acest lucru este important pentru noi toți. Și de aceea susținem campania internațională din convingere autentică. În calitate de tată a două fiice, este mai mult decât șocant pentru mine să văd cât de multă violență este încă exercitată astăzi asupra fetelor și femeilor. Acest lucru trebuie să se schimbe foarte repede", a declarat Dr. Florian Heydenreich, Vicepreședinte Executiv Vânzări și Service STILL EMEA.

Angajamentul față de campanie în interior și în exterior

Ca un semn vizibil, sediul STILL din Hamburg a fost iluminat în portocaliu pe 25 noiembrie. Companiile naționale STILL din Elveția și din Regatul Unit și-au iluminat, de asemenea, clădirile principale în portocaliu în ziua campaniei.

Ca un angajament suplimentar față de campania ONU, toți angajații STILL din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) sunt rugați să poarte portocaliu pe durata campaniei sau să folosească un fundal portocaliu în videoconferințele lor. Filiala suedeză a STILL face un pas mai departe și va dona o sumă de bani unui proiect care sprijină victimele violenței pentru fiecare angajat care se îmbracă în portocaliu. Managerii suedezi ai STILL au organizat, de asemenea, o după-amiază de activități pentru angajate. În timpul după-amiezii, au fost prezentate două arte marțiale, cu accent pe autoapărare. Scopul activității a fost de a spori siguranța angajatelor și de a le crește stima de sine. În Grecia, problema a fost, de asemenea, abordată intensiv, cu o zi de atelier pe tema "Hărțuirea sexuală a femeilor la locul de muncă" și "Promovarea prezenței femeilor în intralogistică".

Valorile STILL încorporate în viața de zi cu zi

"Acest angajament fantastic în cadrul Grupului STILL îmi arată că principiile și valorile noastre directoare nu există doar în teorie. De fapt, valorile de integritate, cooperare, curaj și excelență ne ghidează acțiunile individuale și modul în care lucrăm împreună. Și totuși, în calitate de companie și activând în industrie, nu suntem scutiți de abateri. Violența nu trebuie să fie întotdeauna fizică, ea poate fi exprimată și prin cuvinte sau în modul în care interacționăm unii cu alții. Acest lucru face cu atât mai important să luăm atitudine împotriva tuturor formelor de violență împotriva oamenilor", spune Dr. Florian Heydenreich.