STILL: Calitate certificata!

STILL MOTOSTIVUITOARE SRL se afla de 5 ani pe piata romaneasca de intralogistica si de-a lungul acestei perioade a construit propria viziune si strategie care vizeaza calitatea oferita partenerilor, combinate cu obiectivele fundamentale ale STILL ca brand international.

La sfarsitul lunii iunie 2013, STILL MOTOSTIVUITOARE SRL a fost certificata cu sistemul de management al calitatii ISO9001:2008.

Politica STILL MOTOSTIVUITOARE în domeniul calităţii este să ofere partenerilor săi cele mai bune solutii personalizate in intralogistica, conforme cu necesităţile, aşteptările şi interesele acestora, în condiţii de rentabilitate economică pentru organizaţie şi în cadrul unui climat mobilizator pentru angajaţi.

Principiile de bază ale organizaţiei noastre sunt:

  • Oferim soluţii personalizate si complete ce duc la optimizarea managementului intralogistic. 
  • Suntem disponibili oricand pentru partenerii noştri. 
  • Competenţa angajaţilor reprezintă baza acestui succes.  
  • Suntem atenţi la protecţia mediului atunci când ne folosim de dezvoltarea tehnologică. 
  • Oriunde activăm la nivel mondial, respectăm normele sociale şi culturale locale. 
  • Dorim să generam câştig pentru toţi cei cu care colaborăm. Ne comportăm ca şi parteneri de încredere, în relaţiile cu ceilalţi. Ne folosim constructiv punctele forte şi capacităţile, cooperând şi fiind pregătiţi pentru a găsi soluţii în mod proactiv.

Obiectivele principale stabilite de organizaţia noastră sunt:

  • Asigurarea resurselor adecvate imbunatatirii continue a sistemului de management implementat conform SR EN ISO 9001:2008.
  • Realizarea unui nivel ridicat de performanţă al serviciilor oferite cu respectarea cerinţelor legale aplicabile domeniului său de activitate;
  • Conştientizarea si implicarea tuturor angajaţilor pentru implementarea politicii şi realizarea obiectivelor Sistemului de Management al Calitatii implementat;
  • Asigurarea tuturor condiţiilor necesare pentru pregătirea salariaţilor în vederea îndeplinirii atribuţiilor şi a responsabilităţilor din fişele posturilor;
  • Asigurarea comunicarii catre angajati a importanţei satisfacerii asteptarilor clienţilor